Podpis elektroniczny

Zajmujemy się wdrażaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego CERTUM – Powszechnego Centrum Certyfikacji – Asseco Data Systems S.A.  (dawniej Unizeto Technologies S.A. ) niezbędnego do obsługi programu Płatnik w komunikacji z ZUS, z możliwością wykorzystania w  kontaktach z Urzędem Skarbowym, instytucjami samorządowymi.

Świadczymy usługi w zakresie wypełnienia dokumentów, poświadczenia podpisu, wdrożenia , instalacji na komputerze klienta. 

Cennik Produktów

Zestaw Certum Mini z czytnikiem 1 rok 249,00 zł netto ( 306,27 zł brutto)

Zestaw Certum Mini z czytnikiem 2 lata 289,00 zł netto ( 355,47 zł brutto)

Zestaw Certum Standard z czytnikiem 1 rok 239,00 zł netto ( 293,97 zł brutto)

Zestaw Certum Standard z czytnikiem 2 lata 279,00 zł netto ( 343,17 zł brutto)

Odnowienie Podpisu 1 rok 118,99 zł netto ( 146,36 zł brutto)

Odnowienie Podpisu 2 lata 164,99 zł netto ( 202,94 zł brutto)

 

 

Cennik usług dotyczących Podpisu Elektronicznego

Nazwa usługi Cena netto
Konsultacje bezpłatne
Przygotowanie wniosku uzyskania certyfikatu ścieżka Turbo Ekspres 30min 50zł
Potwierdzenie tożsamości 30zł
Instalacja Certyfikatu na karcie 20zł
Instalacja Certyfikatu w Systemie Windows oraz programie Płatnik 50zł
Wysyłka dokumentów 10zł
Dojazd do klienta na terenie Olsztyna  bezpłatny
Dojazd do klienta poza Olsztynem 2zł/km
Prace dodatkowe 85zł/h

Ceny netto

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel